• 5 سپتامبر 2020
  • دسته‌بندی: اخبار ویژه
  • کد خبر: 11619
  • خبرنگار : 104
  • پ

راه اندازی میز خدمت در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

به منظور ارائه خدمات به‌موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع و همچنین ارتقاء رضایت‌‌مندی آنان از عملکرد دستگاههای اجرایی ، میز خدمت در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز راه اندازی شد.

رییس اداره افکارسنجی در این خصوص گفت: راه اندازي اين ميز با اهدافي همچون خدمت رساني بهينه و مورد رضايت اربابان رجوع از طريق اصلاح فرآيندها، حذف فرآيندهاي غيرضروري و زائد، افزايش سرعت ارائه خدمات، افزايش سطح دسترسي به خدمات مرتبط با ارباب رجوع و نيز دسترسي آسان به خدمات از طريق متمركز كردن آن ها در يك مكان انجام شد.

کریمی افزود: هم اكنون اين ميز با يك نفر مسئول ميز خدمت و پشتيباني ادارات و واحدهای اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در حال ارائه خدمت به مراجعان محترم مي باشد.

وي با اشاره به جلوگيري از هدر رفت زمان و انرژي در مراجعه کنندگان و نيروهاي اداري بعنوان يكي ديگر از اهداف  از طریق ميز خدمت ضمن تکريم و راهنمايي، می توانند درخواست‌ها و نامه‌هاي خود را از طريق واحدهاي مختلف آن اداره پيگيري ‌کنند.

برچسب‌ها: